Oblíbené filmy (10)
Statečné srdce (1995)
Pod vlivem lásky (2008)
Věc (1982)
Koule (1998)
Horizont události (1997)
Crows Zero (2007)
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Ink (2009)
Velmi zvláštní film. Přesto ve svém nitru upřímný a dojemný. Pro mě po dlouhé době opět originální film, který si na nic nehraje. Nízký rozpočet je chvílemi dost znát, ale nikterak neuráží. Byl jsem překvapen. Mile překvapen.