Poslední recenze (6)
Looper: Nájemný zabiják (2012)
viz Cival. :)
Pravá blondýnka (2001)
Musím za 4*, pretože niečo podobné osobne poznám - ružový style, ružový laptop, štekajúci potkan (či čo to je) atd. + pokus o vysokú školu. Nenormálne som sa bavil a normálne váham nad 5*.
Kobra 11 (1996) (seriál)
Videl som len pilotný film a niekoľko dielov prvej série, čo celkom sa celkom dalo.