Recenze (140)
Horší než smrt (2007)
Legranda jen s minimálním přesahem to je náramná, byť drhnoucími 'drogovým omyly' dost otřepaná, nějaká nemastná (slaná je dost). Bowfinger to není. Herecky zajímavá černohumorná jednohubka. (2023_12 digi TR2427 Bravia) Po projekci na velkém plátně ve skupině se skvěle se bavícími, smíchy hýkajícími diváky je přímočará zábavnost (zatím a zřejmě) posledního režijní práce Franka "Yody" Oze mnohem výraznější, byť bohužel se stále některými místy hluchými jak poleno. (2024_01 digi V1 projekce)
Godzilla Minus One (2023)
S příběhovým schématem Čelistí (nečekaný smrtící útok, psychologie postav a občasné útoky na pobřeží, postavení týmu a vyslání zničit monstrum na moře) jen bez (po)válečných traumat je potěšujíce "jednoduché" a vyjma přepáleného japonského drámo herectví /kterému se bohužel dost z idiodiváků nedokázalo nesmát : /, jeho natahování a digi kočkočumáku Godzilly ; ) je ve všech ostatních aspektech naprosto skvělá pocta původním TOHO filmům. Přehlednost CGI trikových scén většinou za bílého dne a bez digitálního "nočního, velkoměstského, atd." bordelu je inovativně libové. Stejně jako hlubší a metaforické pojetí snímku především oproti US překombinovaným, plytkým omalovánkám seguelů Edwardsovy výborné Godzilly, se skvělým hudebně-zvukovým doprovodem. (2023_12 s VD "koko-to+kokai-no" CinemaCityChodov)
Bullet Train (2022)
Jak přežít HPO ... (2023_12 s VD HBOmax TR2427 Bravia)
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Po n-té v souvislosti s IJ5. Zraje jak víno. Skvělé, vtipné, ..... radost v každé vteřině filmu. River Phoenix jako mladý Indy v dokonalém úvodu (vlakové honičce) v konsenzu s o "50 let" později v IJ5 .. yum! Atd. ... (2023_12 DISNEY+ TR2427 Bravia)
Hory mají oči (2006)
Povedenej radioaktivní remake Cravena ze 77. Chytlo mě. (2023_12 DISNEY+ TR2427 Bravia)
Princ Egyptský (1998)
Výtvarně a hudebně interesantně designovaná "dreamworksovka". Když už je starozákonní příběh Exodu (2. kniha Mojžíšova, 1. část) v podobě fantasy dost zdrclý, není alespoň infantilní. (2023_12 HBOmax TR2427 Bravia)
Bratrstvo vlků - Hon na bestii (2001)
Obrazově a některými scénami zajímavé, občas však tak okatě kašírované, velkobéčkofilm s divně vypadající Šelmou (postroj na vlčákovi). Hlavní postava typově nedobře, ani ostatní herci vyjma Cassela a Bellucci mě moc nepřesvědčili. Zaujaly mě malby/obrazy v opulentních interiérech a "největší dům v Mendé" s Monicou vedoucí rozhovor při souloži a hláškou "Kdo půjde s rudochem?". Méně by bylo více ... (2023_10 DVD TR2427 Bravia)
Zelený rytíř (2021)
S obavami z indického rytíře nakonec Dev do role padnul jak zelená do lesa. Skvělí i obvyklí ostatní (Keogan, Edgerton, Vikander - vyjma mizerné paruky). Jemně surreálné fantasy podobenství s často okouzlujícím vizuálem a výborným hudebním doprovodem/zvukem zamrzelo rušivou CGI liškou (je levnější než ochočená živá? týrání zvěře?). Davide, co dál po tej marnej disneyovce? (2023_10 HBOmax TR2427 Bravia)
Vyvrženci pekla (2005)
Rob se Sheri Moon "se hledali, až našli". Její zářivý úsměv mezi tím obludáriem baví. Dobře obskurní situačně i vizuálně. No, a (s Limou) viděl tam Leoše Suchařípu jako skvěle zvrhlýho klauna ; ) (2023_09 DVD TR2427 Bravia)
Proměna (2009)
Milé psycho. Castingový Oscar za dvě hlavní. Triky zaujali. Očekávání slušné pointy. Poslední scéna totožných profilů obou kočkohereček (?!) (2023_10 DVD TR2427 Bravia)