Poslední recenze (23)
Red Notice (2021)
Už dlouho jsem neviděl větší shit. Dvě hvězdy protože mám velkou slabost pro Gal...
Rychle a zběsile 6 (2013)
Co dodat... Pokud někdo nadával na to že F&F 3 TD nemá s F&F nic společného tak tohle už je úplně mimo mé chápání... Pátý díl také nebyl už jen o autech ale měl děj měl nějaký smysl... hlavu a patu... Ale ač velmi nerad jako fanda této série a milovník všeho co smrdí benzínem... Tohle prostě stálo za ho...uby. Jediné co mě potěšilo byla pestrá paleta naleštěných krasavců a krasavic kteří z 99% stáli a byli mimo hlavní dění... Snad jediné co mě z děje mile "překvapilo" ač to bylo trochu nápadné a očekávané byl dějový zvrat kdy na základně už všichni slavili jak je konec a TADÁ Luke Evans vytáhne eso z rukávu... No a nejvíce mě dodělal konec. Že by F&F a Kurýr udělali jeden velký trhák??? Rychlý a zběsilý Kurýr 7?? Uvidíme třeba to bude lepší ale spíš ne... Takže jediné co na tomhle filmu bych vyzvedl je hudba i když většinu jsme už slyšel v předchozích dílech a pak auta která zde mají ale minimální význam... Jinak velké zklamání...
Sněhurka a lovec (2012)
Na začátku filmu jsem byl úplně mimo... Vůbec jsem nechápal. Ale od poloviny mě děj slušně pohltil a přestal jsem na to koukat jako na "pohádku" možná právě proto jsem zprvu na to nahlížel s nechápavostí ale jinak docela zdařilý film, skvělá hudba a pokoukání na dvě krásné slečny :-)