Recenze (269)
Avatar: The Way of Water (2022)
3D HFR | IMAX | Po druhé snad ještě lepší!
Rod Draka - Potomci draka (2022) (epizoda)
Tak tohle jsem nečekal...
Stranger Things - Kapitola devátá: Hon na Vecnu (2022) (epizoda)
SPOILER: Čekal jsem, že tu postavu zabijou, ale mohla alespoň položit život za jinou postavu. Takhle to působí urychleně a trochu hloupě. Jinak zbytek naprostá pecka! A tohle je lepší jak většina filmů, co jde do kina. 🙃
Matrix Resurrections (2021)
Vracíme se do světa Matrixu a je to svým způsobem opět revoluční. Film bude rozdělovat, a to byl zřejmě i záměr. Kritika aktuálního světa a Hollywoodu samotného je jedinečná a nechápu, jak tohle mohl Warner Bros schválit. Měl jsem velkou obavu potom, co unikla synopse, jak tohle chtějí ukočírovat, tak aby úplně nepohřbili poselství původní trilogie. Reloaded byl akční, Revolutions přemýšlivý a Resurrections je někde mezi. Pro mě osobně je Matrix film, který definoval můj zájem o filmy, hudbu a počítače. Po shlédnutí mám podobné pocity jako po Star Wars VII jen s tím rozdílem, že tomuto filmu nechybí úcta k předchozím dílům. Považoval jsem Dunu za film roku a v rámci "nové" série to tak určitě je, ale s Resurrections to bude těsné. | 22.12.2021 19:18 63.5% 156 hodnocení | 22.12.2021 18:31 62.8% 135 hodnocení | 22.12.2021 16:45 62.0% 99 hodnocení |
Spider-Man: Bez domova (2021)
| 18.12.2021 92,3% 2381 hodnocení | 21.12.2021 90,9% 3997 hodnocení | Těžko se mi to hodnotí. Najednu stranu jsem silně nespokojenej způsobem jak bylo dost scén natočeno. O to víc překvapující pro mě je, že i přesto ty scény fungují. Přerod Spidermana se mi líbí a věřím, že další díly můžou být ještě lepší. Bohužel mi vadí nelogičnost v chování záporáků a způsob jakým je naprosto nelogicky uklidí ze scény na 40 minut. Andrew je a bezesporu stále zůstane nejlepší Spiderman. Každou scénu si ukradl pro sebe. Bohužel to stále trpí jako většina posledních Marvelovek... PS: aktuálně 91% si to skutečně nezaslouží.
Arcane (2021) (seriál)
Tohle je bezkonkurenční!
Duna (2021)
Dech beroucí audiovizuální zážitek! Zimmer se tentokrát opravdu překonal. Tohle není film roku a pro mě osobně je to největší zážitek v kině za posledních 10 let. Doufám, že to nebude končit jen dvojkou. Chci víc! Mnohem víc!
Like House (2021) (pořad)
Už nikdy!
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Top! 🚀
For All Mankind - Rudý Měsíc (2019) (epizoda)
Nápad se mi líbí! Herce mám rád z jiných seriálů. Uvidíme jak to bude vypadat dál...