Poslední recenze (236)
NON-STOP (2014)
Zbožňuju herce Liama Neesona, hlavně v rolích podobného typu a zbožňuju filmy odehrávající se v prostředí letadla, což je tedy velké plus a hlavní důvod pro mé nadprůměrné hodnocení. Vyvrcholení filmu, mě ale lehce zklamalo. (70%)
Kalamita (1980)
Bolek Polívka to sice je, ale celkově film nic moc no. Možná sem od toho čekal mnohem víc. Z mého pohledu se jedná o docela zvláštní film s velmi malým množstvím hlášek z úst Bolka Polívky. Kromě toho mě taky zaujala Jaroslava Kretschmerová jako ztřeštěná průvodčí. (45%)
Zmizení (2013)
I přes poměrně dlouhou stopáž je to velmi vydařené drama, které nabídne top herecké výkony a tajemnou atmosféru. Jediné, co mě do teď štve, je "zvláštní" konec. (90%)