Recenze (16)
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Dost tazko sa pozeralo na vykrivenú dicapriovu hubu...
Lovci bizonů (2022)
Davam 2 hviezdy za Montanu a bizonov . Prepnutý Cage a Frodo panic :) suma sumaru odpad :/
1883 (2021) (seriál)
Masterpiece, Sharidan je kral kralov :)
TACHO (2010)
Martin Havelka a jeho postavicka mafosa ... naklad riadny ... ked vola doktora .. !!!!!
Expres na západ (2011) (TV film)
Ak budem chcieť počuť 90 minútovú kázeň, pôjdem do kostola . . a nie na tento film. (Aj tak by som som do kostola nešiel :D)
Sekretariat: Příběh šampiona (2010)
Let trochu nechapem tie komentare uplne hore aka pohádka ? Based on true story ?
Intimní past (2011)
Na prvý pohľad dobre vyzerajúci thriller, ale to čo ponúka sme už videli x krát. Tento film je zaradený ako Drama | Horror | Thriller, myslím si že stačí dráma z jemným nádychom thrilleru. Výborný ku žehleniu a štrikovaniu.
Rychlejší (2010)
Výborný film ku háčkovaniu alebo žehleniu či pleteniu svetríka.
Bratři (2009)
Trio Jake Gyllenhaal, Tobey Macguire a Natalie Portman čo k tomu dodať. Skvelé herecké výkony a hlavne pán „ Peter Parker :) „ čo predvádza klobúčik dole. Remake dánskeho filmu od Susanne Bier's "Brødre".
Zeiten ändern Dich (2010)
Podstivý materiál o tom ako sa mlady moslim v nemecku dostal zo stoky do AMGecka. Bushido !!!