Recenze (173)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Povedlo se, slza ukápla i husina byla.
Frontline - ISIS: islámský stát (2014) (epizoda)
To mi ne, to Irák za všechno může, oni "vytvořili" ISIS. Vždyť jsme tu zemi pouze rozmrdali na sračky a přivezli s sebou svobodu a demokracii. Jednoho vypíčence zavraždili a když celou tu zemi uvrhli do totálních sraček tak zdrhli a dali šanci dalšímu kreténovi. Jeden dementní psychopat Jirka Křoví tam hledá ZHN do dneška, druhej debil nositel Nobelovy ceny války Usama bin Ohava v tom pokračuje(val), jestli tohle měla být obhajoba no to tedy potěš. Jestli opravdu někdo ještě věří těm jejich průjmům co jim lezou z huby tak jedině mrtvej kůň bez mozku.
Vlna (2015)
Vše už za mě řekl LIVINGDEAD, hnusný jazyk ale opravdu. Sice mi to chvilku připadalo jako francouština a chvilkama jako angličtina takže jsem to nemusel vnímat celý film. Jinak názor na film stejný jako viz. zmiňovaný, prostě dobrý katastrofák.
Hudební masakry (2013) (pořad)
Po posledním dílu měním na odpad.
Nejextrémnější válka (2012) (seriál)
Za 5. díl
Vlk z Wall Street (2013)
HnUSA umí ze svých hrdinů udělat celebrity a ze svých zmrdů ještě větší hrdiny.
Monsters - Temný kontinent (2014)
Šílený psycho, nechápu.
96 hodin: Zúčtování (2014)
Střihač by zasloužil nakopat do prdele. Nic pro epileptiky . . .
Americký sniper (2014)
Amíci musí točit tito agitky. Už i u nich začínají chápat do čeho je Bush uvrhl.
Malé královny krásy (2009) (pořad)
Sračka hnus a idiotismus.