Recenze (117)
Láska nebeská (2003)
Romantická slátanina. Všichni se usmívají. Hraje furt strašně pozitivní hudbička. Uhhh fuj
Útok pětihlavého žraloka (2017) (TV film)
Asi studentský film. Jinak nechápu
Vražda v Orient expresu (2017)
Spoiler: celý vlak vraždil. Není zač
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Sentimentální nuda podaná od Disney plná multikulturních černochů a hrdinek a rádoby silných projevů jak z telenovely. Je strašně znát jak do toho mluví investor. Nemůžu opomenout ani uhrovitý xicht Adama Drivera, kterého snad vytáhli z Posledních vládců větrů.
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
geniální soundtrack
Spider-Man: Homecoming (2017)
Uuuuuh
U nás v Mechově (1960)
Silně socialistické téma, které divákovi říká, že když chcete pracovat víc jak ostatní, tak jste zloděj. Ale tak nějak to jako film hezky česky funguje. A ty herecké výkony některých neherců se dnes už také nevidí.
Circle: Uzavřený kruh (2017)
Uff nuda
Život a neobyčejná dobrodružství vojáka Ivana Čonkina (1993)
Na kilo cukru kilo hoven. :-D nejlepší hláška všech dob
Příběh služebnice (2017) (seriál)
Moc se nedá uvěřit příběhu zasazeného do prostředí severní Ameriky. Jinak zajímavý námět. Ale pro mě spíš holčičí utrpení ve spojení s už řečeným a dlouhými (nudnými) záběry = **