Recenze (117)
Vampire Hunter D (2000)
Všimli jste si Apple Airpod v anime z roku 2000?
Terminátor: Temný osud (2019)
A je. Multikulturni temrinator. V hlavni roli druhá ženská a Mexičan.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Domov důchodců odletěl na natáčení. Hlavní cíl - multikulti gender film splněn. Hlavní hrdinové udatna bojovnice, černoch, Ind, Vietnamka. Akorát silné projevy byly jakoby ukradeny Merklové - my to společně zvládneme, musíme se semknout.
Staříci (2019)
A to měl námět pěkný potenciál. Bohužel tomu k dokonalosti dost chybělo. Tenhle počin se asi líbí hlavně zarytým antikomunistům. Bohužel ukájet si ego nad zabitím staříka ve stadiu demence nemůžu ať byl sebevětší hyena.
Addamsova rodina (2019)
O čem to vlastně bylo? Žádný nápad ani zápletky, nezajímavé animace.
Kapitán (2017)
Dost nechutný. Snesu horory, ale tohle hnus. Psát tu jako Superpero, že je to "Výborná podívaná." je k zblití.
MacGyver (1985) (seriál)
Neuvěřitelně naivní a trapná, nicméně srdeční záležitost z dětství
Mrtví neumírají (2019)
Skoro odpad. Hodinu se kecá o zombie (tak jsem v kine malem spal), ještě než tam zombie jsou a nakonec hlavní hrdinové několikrát upomínají kolikrát četli scénář. Nemluve o ufu ktere prilitne na závěr. Fakt sračka. Je rozdíl mezi komedialnim zombie hororu a trapném hororu.
Heavy Trip (2018)
Fakt sra*ka. A to metal a podobný počiny miluju. Jediný co film drží nad vodou (nad severním mořem) je soundtrack.
Narcos: Mexiko (2018) (seriál)
Prakticky je to narcos bez Narcos. Ano ma to spad. Ano ma to atmosferu. Ale jakoby od pribehu s Pablem Escobarem se vytratila cela poenta. Nikdo skoro neumře. Cele se to toci okolo jednoho (spoiler) agenta, ktereho unesou. Narcos Mexico ma cenu shlednout jen pro fanousky predchozich dílů kterymi ja jsem. Jako celek ale prostředí z Mexika za moc nestojí.