Recenze (516)
Future Man - Season 1 (2017) (série)
Očakávania boli dosť vysoké, no ak by nestrašil COVID-19, asi by som to zabalil po pár častiach. Som fanúšik sci-fi, mám rád aj paródie, no toto bolo už často za hranicou. Priaznivcov si to našlo, no pokračovanie už pre mňa určite nieje zaujímavé.
Neviditelný (2020)
Po rokoch akoby sa niečo vrátilo. V krátkosti - komu sa páčil Hollow Man, bude spokojný (tak ako ja).
Mizerové navždy (2020)
Myslel som, že na oddych po 10 dňoch plného pracovného nasadenia bude stačiť aj takéto dielko, no nebolo to tak. Slabučké, málo vtipné a tej akcie tam tiež nebolo veľa, a tá čo bola, asi radšej pomlčím.
Outsider (2020) (seriál)
Po prvej časti absolútne očarenie a po poslednej kruté vytriezvenie. Prvá polovica bola po každej stránke super, no čím viac sa to posúvalo k záveru tým to bolo slabšie. Ako celok - 3*, no ak bude ďalšia séria, tak už nemám záujem...
Outsider - Fish in a Barrel (2020) (epizoda)
Lepší začiatok seriálu som ešte nevidel! A to už mám niečo napozerané. Uvidíme ako to pôjde ďalej.
Spravedlnost podle Spensera (2020)
100× prevarená káva. Ale čo už. Zase len super hudba. 😀
Richard Jewell (2019)
Moc prísne hodnotenie, ale nepomôžem si. Mám rád Clintove filmy, no tento ma nenadchol.
Star Trek: Picard - The Impossible Box (2020) (epizoda)
Zatiaľ najlepšia časť. Nechcem komentovať kolegov komentátorov, ale tý čo to tak silno kritizujú, nájdite si iný serial. Možno, ale len možno vás bude baviť viac. Aké je to jednoduché. :-)
Temná tvář Brooklynu (2019)
Hodnotím len hudbu, nič viac.
Last Christmas (2019)
Tá jedna * je len a len za hudbu!