Poslední recenze (54)
Krokodýl: Návrat do krvavé laguny (2007)
Michael Vartan mě hrozně bavil, tak stupidní charakter hlavní postavy jsem už dlouho neviděl. Hvězdička za pár pěkných záběrů australské přírody.
Pátek třináctého (2009)
Najděte v Hollywoodu minimálně dvoumetrový a stokilový hovado, nasaďte mu na ksicht masku, do ruky mu dejte nůž, mačetu nebo pilu a divák se posere strachy. Že vůbec někoho baví tohle sledovat. Remaky Texaského masakru, Halloweenu, Pátku třináctého, Domu voskových figurín a nevím, čeho všeho ještě, jsou všechny naprosto stejné. Jeden nezničitelný vrah, parta dementní omladiny a hodina a půl běžeckých závodů doprovázených křikem a jekotem. A aby toho běhání a řvaní nebylo moc, nacpou do toho tvůrci vždycky několik sexuálních scén. Vážně geniální. Chápu, že jsou Thomas Hewitt, Michael Myers či Jason Voorhees kultovní filmoví zabijáci, ale to nic nemění na tom, že ty filmy jsou prostě dementní.
Ong-Bak 2 (2005)
Tony Jaa je velkej borec, nicméně styl a způsob, kterým mlátičky dělá Gareth Evans s Iko Uwaisem je mnohem lepší.