Recenze (160)
Hledáme Ydol (2006)
Je to zvláštní, ale nejsem si jistá, jaké mám dát hodnocení, ve filmu jsem našla prvku hlubšího potenciálu, ale jak si se nepodařilo zachytit a dopadlo to jako průměrná slátanina, i když světlé momenty byly, ale i ty černější.
Neříkej ani slovo (2001)
Průměrné ztvárnění filmu, který možná mohl mít na víc (a to teď nemyslím ze strany herců).
Slídil (2007)
Až na divný konec, to bylo vynikající, hlavně herecké výkony v 1 a 2. "setu".
Dokonalá vražda (1998)
Tenhle film si pokaždé, když ho v televizi opakují stejně užiju. Možná za to může ústřední trojice, kterým jejich role vyloženě sedli, možná za to může dobré tempo filmu, které mi absolutně vyhovuje a maličko i zamotanost děje, která když ji není moc a není v přiběhu zbytečně, konečnému výsledku pomůže a okoření ho.
Madisonské mosty (1995)
Tenhle film je jako hodně trnité pohlazení po duši. Koukat na něj musíte, protože vám hlavní představitelé nedovolí opustit tento geniální koncert. Nevím jak to lépe popsat, ale v tomto filmu je tolik lidskosti až to bolí.
Dlouhá cesta (2004) (seriál)
Další (ne)filmový zážitek.....nemám co dodat, já si tu jízdu užila společně s nimi.
Úsměvem ke štěstí (2007)
úsměvem ke štestí
Spojenec (2006)
Musím přiznat, že se mi v poslední době kriminálky zhnusily obehranými klišé a neoriginální dějovou linkou...ale INSIDE MAN byl opravdovým překvapením. Scénář je vymakaný, děj nevázne a má obsah. Denzela s Owenem jsem přímo hltala a scénárista spolu s herci vytvořil dva odlišné hrdiny - na straně jedné vysmátý a neústupný Denzel a na straně druhé naprosto chladný a sebejistý Clive, oba pak spojuje vysoká inteligence a dávka racionality. Největší prostor zde dostávají tyto postavy a nebýt toho, že ho využili jen k dobru filmu musela bych nadávat na slabé využití Jodie Foster, Ch. Plummera, W. Dafoea...
Bílá nemoc (1937)
Musím dát tak vysoké hodnocení, protože nemusíme souhlasit nad povedenostní či nepovedenostní tohoto filmového ztvránění divadelní hry, ale už jen vzít na sebe takové riziko v roce 1937 a otevřeně hájit své názory je obdivuhodné. To ale neznamená, že hodnotím jen toto, samotnému filmu bych dala 4*.
Smím prosit? (2004)
Dobře tak dávam tři* ale jenom za Stanleyho a Susan!