Poslední recenze (68)
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Na jednu stranu skvělé obsazení, kamera, ústřední námět. Ale jinak předvídatelné, místy absurdní a hlavně zbytečně dlooooouhé. Ať už se proboha vrátí průměrná stopáž filmů někam na 1:30-1:55.
Game Story (2024) (seriál)
Top strop, ať už jde o zajímavý obsah a hosty, super memetické průstřihy z virálních videí nebo vizuál a sound design. Víc takových dokumentů, prosím.
Dwayne Johnson - "Skála", která hory přenáší (2021)
Dobrý dokument pro lidi, kteří týpka s uměleckým jménem The Rock znají jen z rychlíku. Je to až moc růžové, ale třeba fakt existuje. :)