Recenze (63)
Jsem nesmělý, ale léčím se (1978)
Nejlepší komedie s Pierrem Richardem. Vezmu talíř, meju talíř ..... :-)
Vrchní, prchni! (1980)
Naprostá perla CZ filmu, není co dodat.
Pohádka o Honzíkovi a Mařence (1980)
Překrásný mistrovský kousek s úchvatnou hudbou.
Neviditelní (2014) (seriál)
:-(
Phineas & Ferb (2007) (seriál)
Parádně střelený :-)
Pohádka o putování (1982)
Skvostnej filmeček
Vysoká modrá zeď (1973)
Bolševická Ohavnost !!!!! Ani ty letouny to nezachránily :-(
Kdo probudí Pindruše ...? (1989) (TV film)
Výbornej Olda Vízner :-)
Byl jednou jeden polda III - Major Maisner a tančící drak (1999)
Nehorázná sračka!!!
Pečený sněhulák (2014) (pořad)
To je ale děs ......