Recenze (70)
Warhorse One (2023)
Mám rád patriotské filmy, ale tohle už je moc. Stupidní dialogy, které by dítě nikdy neřeklo, hlavní hrdina se také nechová zrovna příkladně a logicky, vše černobíle vylíčené (dobro vs zlo) a hádejte co, hlavní hrdina to zvládne, ale jen tak tak....
Matka roku (2023)
Těžce uvěřitelný příběh, těžce uvěřitelná hlavní postava, těžce uveritelní záporáci, celé to je takové....no, nekoukatelne. Ani souboje a rvačky nebyly uvěřitelné...zkrátka ztráta času.
Pod prikritie (2011) (seriál)
Strašně pomalý děj...po druhém díle jsem to už vypnul....možná se to rozběhne, ale to já už nezjistím.
Dva holma (2022) (seriál)
Takový pokus o Sexmisi v ruském podání. Dá se na to koukat....
Mat Kilau (2022)
4 hvězdy za ty skvělé souboje ve stylu Penchak Silat. Zbytek je černobílé propagandistické video.....
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora (2022) (seriál)
Celkově takové nezajímavé, ale zpracované hezky. Dokoukal jsem 5 dílů a pak jsem si řekl, že se vůbec nic nestane, když přestanu...zkrátka jsem čekal více...
Black Adam (2022)
Nějak mi tam chyběly emoce, celý film je tak nějak "řemeslně zpracovaný", podobně jako x filmů před ním... Nic mě nevtáhlo do děje, nepřesvědčilo mě fandit jedné či druhé straně, zkrátka film, na který brzo zapomenu...
Zátah 2 (2014)
Úžasný zápasy, jak s karambity, tak například v autě...mé vnitřní ján chrochtalo nadšením :-) Parádní choreografie soubojů. Tohle bylo fakt propracované do detailů. Jo a taky tam byl nějaký děj, ale ty bitky...no prostě paráda :-)
Santo (2022) (seriál)
Takový zmatený...ani hlavní postavy mi nijak nepřipadaly, že bych jim měl fandit...v polovině první dílu jsem skončil...
Neohrožení (2022) (seriál)
Nějak jsem si nedokázal vytvořit jakýkoliv vztah k postavám a tak po prvních dvou dílech končím.