Recenze (10)
Horákovi (2006) (seriál)
Tohle se čt 1 nepovedlo. Mě to vůbec neoslovilo.
Tenkrát na Západě (1968)
Co dodat víc? Jen to, že je to opravdu nejlepší western.
Policejní akademie 7: Moskevská mise (1994)
Pro mě asi nejhorší díl.
Policejní akademie (1984)
Skvělá komedie, opravdu se u ní pobavím.
Pomáda (1978)
Prostě klasika. Pobaví mě a rád se na něj dívám. Těch 5 hvězdiček si určitě zaslouží.
Z pekla štěstí 2 (2001)
Tohle se tedy nepovedlo.... odpad ani božský Kája to nezachránil :-D ;-)
Místo v životě (2006) (seriál)
Popravdě, tohle se nově moc nepovedlo, popravdě nepovedlo se jí to vůbec :-)
Sherlock Holmes (2009)
Dnes jsme si ho pustil a opravdu se mě líbil. Rozhodně se na něj podívejte.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Chjoo tohle se fakt nedá. Osobně moc tenhle seriál nechápu ;-) :-)
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
ne, ne, ne ... tohle snad nemyslijou vážně ...... nelze nijak jinak než odpad!