Poslední recenze (4)
Tajný život stromů (2020)
Úžasný a výnimočný dokument o mne blízkej problematike. Na rozdiel od iných komentujúcich oceňujem koncepciu filmu, ktorý prepája osobnosť a jeho tvrdenia, spolu s nádhernými zábermi prírody.
Legenda o drakovi (2015)
V rámci žánru (romantické fantasy) dokonalé.
Vinnetou (2016) (seriál)
Všetci porovnávajú film so starým filmom, knihami a čo je horšie aj s realitou. O Mayovych knihách (ktoré som čítala takmer všetky a niektoré aj niekoľko krát) je dávno známe že s realitou majú pramálo spoločne. Staré filmy takisto nevychádzali z kníh od slova do slova. Dívam sa na film ako čistú tabuľu a možno aj preto sa mi nová adaptácia páči, rovnako ako aj výber hercov. Old Shatterhand v podaní Wotana Mohringa sa mi dokonca viac blíži k postave z kníh ako Lex Barker (ktorého som inak dosť "zrala" v detstve). Je viac hlbavy a pochybuje. Aj Nšo či ako sebavedomá silná žena sa mi pozdáva viac ako nesmela krehotinka. K Winnetouvi nemám žiadne výhrady, možno mohol byť starší. Dej je len veľmi voľne vychádza z kníh, vymýšľa nové príbehy a dobrodružstvá. Niektoré momenty sa ani mne nepozdávali, napr. ako prišiel Shatterhand k henryovke, alebo Sam Hawkins bol predsa Shatterhandov partak od začiatku nie náhodný okoloidúci, ale celkový dojem je veľmi dobrý a vracia ma nostalgicky do detstva.