Recenze (16)
Coffy (1973)
Tak už konečně vím proč nosej černoši afra! Pam Grier to s brokovnicí fest sekne.
Tetsuo (1989)
Film, kterej musí milovat pseudointelektuálové, kteří ho sjíždí na svých stejně podivných seancích a pak se předhánějí v tom, kdo v něm našel větší poselství.... u mě jedna hvězda za efekty, víc ani ránu.
La Traque (2010)
"... a bude mít ty velký, zahnutý zuby nahoru?"
Vítejte doma! (2003) (pořad)
Ještě že jsou v USA samí dobrosrdeční lidé, ochotní kdykoli pomoct. Jinak by byl svět velmi temné místo.
Replikant (2001)
Úplně odstranit sci-fi část s replikantem, zapracovat na dialozích, a mohla by z toho být průměrná kriminálka.... takhle je to jen sračka.
Nutné k přežití (2006) (pořad)
Jestli někdy Zemi obsadí zombie, tenhle chlápek určitě přežije...