Recenze (31)
Včela na mušce (2022) (seriál)
Ať si říká kdo chce,co chce. Tohle je fakt vtipný a super.
Viník (2021)
Ta skandinávská varianta je lepší,ale nuda to není.
K2 vlastní cestou (2020)
Výkon super, záběry hor krásný, ale dokument jako takovy nic moc.
Léto 84 (2018)
Nabízí se to srovnání s Disturbií. Tam mi ale přišlo, že to napětí bylo úplně skvele budováno od začátku do konce. Tohle byla furt legrace, malá chvilka napětí a pak konec. Celkově to ale nebylo špatný...
Bídníci (2012)
Jedinej horší zpěvák než Russell Crowe je Pierce Brosnan, ale jinak fajn film, u něhož se člověk nenudí (za mě zejména díky Heleně Bonham-Carter a Sachovi Baronu Cohenovi).
Melancholie (2011)
Napodruhý mě to fakt zničilo...
Uvnitř (2007)
Shitloady krve...
Princové jsou na draka (1980) (TV film)
Až na Uhlířovy písničky a princeznu hrající na Gibson SG fakt špatný!
Tísňová linka (2013)
Halle Berry nemusím a film obsahoval řadu nelogičností, ale i tak mě dost bavil. Stopáž je tak akorát, záporák přesvědčivej, zkrátka rozumně strávenej večer!
Otčím (2009)
Jedna hvězdička za Amber Heard v plavkách.