Recenze (12)
Spring Breakers (2012)
ani vizual, ani hudba to nespravi
Biutiful (2010)
nemůžu dát přece filmu kde hraje javier bardem dvě hvězdičky...
Kněžna Libuše (2008)
Nová generace monthy pythonu - zrejme druhy dil svateho gralu. Doporucuji projekci v kinosale!!!
Magická hlubina (1988)
škoda, že místo hvězdiček nejdou dávat srdíčka...
Babel (2006)
Tenhle film si na mě šáhnul...A Japonsko tam, vzhledem k tématu komunikace, porozumění a hlavně "chtění" porozumět, podle mě určitě patří!
Sladký ničema (1999)
Výborný Sean Penn nepřekvapuje, ale kdepak je starý dobrý Woody??
Cabriolet (2001)
Celkem prázdná, pokulhávající a amatérská prvotinka. No, snad mladý režisér neskočil Po hlavě do pr....
Nabít a zabít (2006)
Film na jeden nadech s vybornou kamerou a celkove vychytanym "designem" .
Pánská jízda (2004)
Tohle je fakt moc!
Muž na Měsíci (1999)
Briliantní film s naprosto užasnými hereckými výkony! Rozhodně jeden z nejlepších Formanových snímků....