Recenze (65)
365 dní (2020)
Neviem ako by som toto ohodnotil, tak pre mňa jednoznačne 1 hviezdičku za Lauru bez handier haha.. zvyšok je na úrovni argentínskej telenovely.
Dunkerk (2017)
Veľké očakávania, veľký potenciál. Prestrihovanie scien ma vyrušovalo. Monológy dosť slabučké, povedal by som, že pocitový film o chaose a strachu. Nikto nemôže odoprieť Nolanovi perfektnú kameru a celkové realisticky spracované prostredie..rovnako pocity vojakov na mori či na súši..ale k filmu patrí aj nejaký scénar, nejaký dej..čo tento film bohužiaľ nemal. Len tak tak som to dopozeral, žiadna gradácia..len čakanie kým to skončí. Znovu by som si to nepozrel. Preto bohužiaľ za 2*.
Zygota (2017)
http://bloodborne.wiki.fextralife.com/Undead+Amalgam Uplne mi to pripomenulo ta prisera hru bloodborne. Bez myslienky..ale Dakota je sympaticka :)
Power Rangers: Strážci vesmíru (2017)
Perfektný začiatok, prekvapujúca tajomná atmosféra,postupné odhaľovanie tajomných kameňov a supersily, no asi niekde v polovici najprv začne dookola dej stáť na mieste.. 20 minút riešia to isté a nič sa nedeje..a keď sa schýli konečne k akcii.. príde mi to úplne jak určené pre publikum 7 ročných detí. Potenciál, ktorý sa nenaplnil..prirovnal by som to k Transformerom alebo Ninja korytnačkám. Hádam nikto neplánuje pokračovanie.
Kráska a zvíře (2017)
Možno som dal trošku vyššie hodnotenie ako si to v skutočnosti zaslúži.. Ale bola to príjemna oddychovka so super čarovným svetom a navyše nemám to ani ako porovnať s predošlími verziami filmov. Každopádne Emma Watson sympaticky zahrala.
Logan: Wolverine (2017)
Neviem, či som dal niekedy komicsovke od marvelu 5*. Vyplýva to aj z toho, že postava Wolverina je moja obľúbená. Film sa nesie v depresívnej nálade, zároveň v dokonale prepracovanej akčnej atmosfére s dramatickým záverom. Za tie roky, čo hugh hral Logana vo všetkých dieloch série, si ani neviem predstaviť kto by to mohol zahrať lepšie.
Volání netvora: Příběh života (2016)
Suprovo spracovane..metaforicke pribehy lieciveho tisu robia tento film vynimocnym.. Celkovo silny emotivny zazitok..kde vo finale tiekli slzy.
Kolonie (2015)
Šokujúci príbeh o nekontrolovatelnom tabore v Chiile kde sa diali naozaj otrasne veci. Velmi dobra atmosfera, bravurna Emma Watson rovnako aj Daniel Brühl. Film z ktoreho mate zimomriavky od zaciatku do konca.
Temná strana dveří (2016)
Že niekoho baví do okola toto isté natáčať. Horory už ,,vymreli".
Victoria (2015)
Ja som ani nedýchal od polky filmu