Recenze (420)
Apokalypsa (1979)
Nemuzu jinak nez za pet.Hudba The Doors se tam tak krasne hodi.Uchvatny film
Než ďábel zjistí, že seš mrtvej (2007)
Vubec to nebylo spatne,Marisa me znovu prekvapila,proto ctyri
Ostrov smrti (2003)
V tomhle filmu bylo snad vsechno spatne,jestli si holywood mysli,ze daji nakou krasavici do hlavni role a ze z toho bude trhak,tak se tedy hodne myli.Sra...
Big Lebowski (1998)
Fantasticky humor od Coenu.Bridgesova zivotni role.Goodman,Buscemi a Hoffman take skvely.Postava Mooreove zbytecna,proto za ctyri
Pravidla násilí (2007)
Ani svudna Gilliam nezachranila tento srackovy film.Krvava odplata?Kde?
Čas probuzení (1990)
Vsichni zname Prelet nad.............................,po shlednuti tohoto filmu je velice diskutabilni,jestli je De Niro lepsi herec nez Nicholson.Je to 50 na 50
Dýka (1989)
Hodne spatny film,nechapu co tam delal De Niro
Nejsme žádní andělé (1989)
Strasne zklamani.De Nirovy takove role nesedi,presto odehral standart
Pravdivé zpovědi (1981)
Duvall a De niro jsou skvely herci o tom neni pochyb,ale v tomto filmu jim to nesedlo
Zamilován (1984)
Film je uplne obycejny,ale se Streepovou a De Nirem tento film povysuje a troufam si rict,ze hodne vysoko