Recenze (420)
Hannibal - Zrození (2007)
Gaspard Ulliel mi tu spise pripada jako homosexual.Tento film nemel vubec vzniknout.Hvezda za Li Gong
Psí vojáci (2002)
Velice spatny.Nevim proc se takoveto filmy toci.Ztrata casu
Pád do tmy (2005)
Dalo se na to divat,jeden z lepsich hororu posledni doby,presto prumer
Dospívání po americku (1993)
De Niro je tu tak odporny,ze mi tu skoro pripomina Cadyho.Bitka s DiCapriem je herecky koncert obou hercu
Příběh z Bronxu (1993)
Skvely rezijni debut De Nira.Palmintery se ve (svem) filmu prekonava.Potesi i pritomnost Pesciho
Maverick (1994)
Velice prijemny film.Skoda ze uz Donner takove filmy netoci
16 bloků (2006)
Jako kdyby Donner nechtel z tohoto filmu udelat hit.Nechapu proc se to nepovedlo
Pro pár dolarů navíc (1965)
Po shlednuti jsem rekl,ze lepsi western neexistuje.To jsem jeste netusil jak se pletu
Pro hrst dolarů (1964)
Skvely start trilogie,nejslabsi dil
Cotton Club (1984)
Tento film me tak stve!Skvely scenar .................................ale pak obsadit Gerea do hlavni role?Tak pohnojit film jsem jeste nezazil.Z vynikajiciho filmu se vzapeti stava prumer