Recenze (111)
Na dotek (2004)
Dobrý. Čtyři herci odehráli celý film a člověk si toho ani nevšimne. Ale na konci už mi vlastně bylo docela jedno, kdo s kým zůstane, kdo s kým spal, kdo komu lhal... Nějak jsem se v tom ztratil a už jen sledoval výkony herců.
Hra na schovávanou (2005)
Atmosferické, ale to vyvrcholení...
Hellboy (2004)
... ale vlastně to stojí "jen" na Perlmanovi.
Hluboké hrdlo (1972)
Komedie se sexuálně explicitními scénami. Někoho odradí, někoho přitáhnou, někdo se bude smát :-) Já se smál za ***
Zběsilý útěk (2006)
Přišlo mi to trochu moc dlouhé. Nejlepší byla epizoda s Elizabeth Mitchell (za ní jedna hvězda navíc) a samotný Roden, který dostal velký prostor. Ale těch náhod a omylů bylo v celém filmu na mě trochu moc...
Temný rytíř (2008)
Ještě jednou bych se na to jistě podíval s jinými (doslovnějšími) titulky, než byly ty "kinové". Věta "Upadly vám kulky?" mi skutečně moc neseděla... ale nasmál jsem se :-)
Uloupené Kosovo (2008) (TV film)
Stačila mi věta, že zajatí vojáci UÇK, u nichž srbští vojáci zjistili, že byli k službě přinuceni násilím, byli propouštěni do svých domovů. Tomu snad nemohl uvěřit ani autor.
Monstrum (2008)
Nečekal jsem, že Monstrum půjde tolikrát vidět. Zato jsem ale čekal trochu víc atmosféry.
Mlha (2007)
Mě si ten film nezískal. Ani sci-fi horor, ani psycho sonda. Tyhle dvě složky se z mýho pohledu navzájem podkopávaly. Závěr silný, ale jinak mě moc nepřitáhl
Nejkrásnější hádanka (2008)
Mně to prostě zas tak špatné nepřišlo, no. Ze začátku jsme myslel, že jen vyměnil sbírku vtipů za sbírku hádanek, ale to brzy opustil. A jedna hvězda za Veroniku Kubařovou :-)