Recenze (143)
50/50 (2011)
Tak 50 na 50.
TRON: Legacy 3D (2010)
Studený jako čumák psa na baterky.
Hop (2011)
Nevkusná slátanina, která snad nemůže bavit ani děti. Odporně sladký velikonoční příběh o zajíci, který mi šel věčně na nervy a tvůrci si s jeho postavou dvakrát hlavu nelámali, prostě vsadili na jednoduchý humor, který tu už byl několikrát a ne vždy stačí – co na tom, že to má být film „jen“ pro děti.
Sucker Punch (2011)
Vizuálně povedená počítačová hra, jejíž hratelnost je spjata s tlačítkem PAUSE - a toho jsem několikrát využila. Sucker Punch mě ničím nepřikoval k televizi a já se několikrát přemlouvala, abych místo PAUSE nestiskla tlačítko STOP.
The Butterfly Circus (2009)
Čím větší utrpení, tím větší triumf!
Hezké vstávání (2010)
Dvě hvězdičky jsou odrazem mého mírného zklamání. Asi jsem od dvojice Harrison Ford a Diane Keaton doplněné sympatickou Rachel McAdams čekala alespoň průměr a možná tajně doufala i v příjemné překvapení v žánru romantických komedií – bohužel se nedostavilo.
TACHO (2010)
Od filmu jsem nic nečekala a nic jsem od něj nedostala. Ale s čistým svědomím můžu říct, že jsem se do koukání pustila absolutně bez předsudků. Nakonec mi ani tolik nevadil Landa jako herec, na kterém alespoň bylo vidět zapálení pro věc, ale vůbec celé pojetí od madam Landové – s manželem slibovali humor černý jako bota, ale já viděla jen ty boty. Nejhorší byla ale Olga Lounová, která se s rakovinou nepotkala ani ve dveřích onkologie. Nedávám odpad, ale je to taková chlupatá – zubatá – černá.
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Já chci do Stars Hollow! Chci zajít k Lukovi na kafe, jít si vyslechnout městskou schůzi, rozčílit Michela u recepce hotelu U Vážky, pohádat se s Taylorem, jít za Kirkem do jednoho z mnoha jeho zaměstnání, prohlédnout si obchůdek paní Kimové, zajet na páteční večeři ke Gilmorovým, … a spoustu dalších věcí ze všedního dne Gilmorových děvčat. Ale když nemůžu do Stars Hollow, sednu si alespoň k televizi s hromadou jídla a pořádným hrnkem kafe – protože u jednoho dílu to nikdy neskončí:-)
Jsem číslo čtyři (2011)
Někdy hloupý, ale někdy docela zábavný. Středoškolská romantika + akční scény, které neurazily a celkem se mi líbily. Nijak nenadchlo, ale ani neurazilo.
Hlavně nezávazně (2011)
Na Ashtona Kutchera jsme si už v romantických komediích, které mnohdy nejsou ani romantické ani zábavné, zvykli... Ale na Natalii Portman si v těchto rolích zvykat nechci a snad to byl od ní jen krok vedle...