Recenze (1 030)
Miss Potter (2006)
O životě této paní nevím vůbec nic a neznám ani její dílo, ale fim je to pohádkový, kouzrlný a romantický....
Příběh rytíře (2001)
Hm... Vlastně jsou to 3* + 1 jen a jen pro heathe Ledgera a za vynikající We will rock you... :) jako komedie je to ovšem výborné...
Pravá blondýnka 2 (2003)
No jo, dvojka nebyla potřeba a uznávám, že ji mám asi lehce nadhodnocenou kvůli sympatiím s hlavní hrdinkou, ale mě to prostě baví...
Jak je důležité míti Filipa (2002)
Klasika v excelentním podání... Osobně mám o něco radši Idálního manžela, ale i tahle komedie pobaví...
Jarmark marnosti (2004)
Film, který stojí na vynikající Reese a to je asi jeho hlavní předností... Navíc celekm dobrý příběh a atraktivní prostředí...
A co když je to pravda? (2005)
Velmi příjemně obsazená oddechovka... A to je všechno...
Monstra vs. Vetřelci (2009)
Animák no...
Walk the Line (2005)
Nádherné... Příběh obrovské lásky, která překonává všechny překážky... Hudbu ze soundtracku si zpívám každou chvílli a Reese si svého Oskara zasloužila... Jeden z nejlepších filmů co jsem kdy viděla...
Nepolíbená (1999)
Je to vtipný, je to hezký, je to milý... Drew je tady trošku jako ošklivé káčátko, v porovnání s tím, co se z ní vylouplo, ale o to krásnější mi připadá její partner Michael Vartan... Jinak romantika, která nezklame :)
Vzhůru nohama (2001)
Vtipně potrhlé... Modelky jsou prostě boží... Ale dalo se z toho vytěžit víc...