Recenze (363)
John Wick 2 (2017)
To jako fakt v červeném? Po 10ti minutách mi bylo za Keana tak trapně, že jsem to musel vypnout
Tisk (2018) (seriál)
Ben Chaplin mě neskutečně bavil
Doktorka Fosterová - Série 2 (2017) (série)
dvojka výrazně horší než jednička, ikdyž některé díly skvostné, ono už je to ale celé takové nepravděpodobné
Doktorka Fosterová - Série 1 (2015) (série)
zapomenutý vlas na šále, zpočátku vypadá hlavní postava jako hysterka žárlivá, ale indicie se kupí a kupní, hodně dobré
Temný případ - Série 3 (2019) (série)
zdařilý pokus o návrat k první sérii, ono se to nezdá, ale ti chlápci se vryjou pod kůži, na plný počet to není, protože pořád je ve vzduchu srovnávání s jedničkou a na tu to prostě nemá
Temný případ - Série 2 (2015) (série)
odkročení od první série, báječný Vince Vaughn, měl jsem ho jen za takového šaška a ten chlap má potenciál jak hrom
Temný případ - Série 1 (2014) (série)
Dokonalé, temné, postava Rustyho úžasná, závěrečná scéna pod hvězdami vryta do paměti na furt
Ztracen v džungli (2017)
Velmi milé překvapení
Zlý časy v El Royale (2018)
Když smícháte trošku toho Quentina s troškou toho Farga, nezachrání to ani Jeff Bridges
Zelená kniha (2018)
agitka plná klišé, u které jsem nepochopil jen to, jak se na ni příjemně kouká