Recenze (363)
Na doživotí (2007) (seriál)
dvě hvězdičky za první dva díly, tak pěkně se to rozjíždělo, jemný humor, skvělý nápad, ale pak to začlo hkoupnout a hloupnout, a to nezachrání ani Lewis ani jeho krásná parťačka, sorry jako
Goliáš - Série 1 (2016) (série)
BBT byl skvělý v jedné řadě Farga a skvělý i tady
Černobyl (2019) (seriál)
RUSKO JE VTIP a špatný
Černobyl - Vichnaya Pamyat (2019) (epizoda)
každá země má právo na dvé Djatlovy, ale kombinace bolševismu a Djatlovismu je smrtící
Zlo s lidskou tváří (2019)
způsob vyprávnění mi nesedl, o šílenci jsem se nic nedozvěděl - co mu probíjelo v hlavě atd., nicméně casting přesný
Toman (2018)
Filmově nic zvláštního, ale obsah mě zaskočil, pro mě neznámá část naší historie, Toman má svůj stromek v Izraeli,a le s Schindlerem nemá společného nic, kluk jel jen na prachy, všechno mu vyšlo, okolí mělo smůlu
Černobyl - The Happiness of All Mankind (2019) (epizoda)
To co bylo natočeno ve všech možných apokalyptických filmech může jít směle do prdele, realita je děsivější
Zavolejte porodní sestřičky - Série 3 (2014) (série)
Jak to že to má pořád takovou kvalitu?
Ve znamení raka (2010) (seriál)
Ono že to téma je vážné a Laura Linney skvělá herečka, ještě neznamená, že to může být taková kravina.
Černobyl - Open Wide, O Earth (2019) (epizoda)
Není to jen o Černobylu, ale i o životě v bolševickém Rusku, který je pro náš myslím neuchopitelný, a to i přes naši komoušskou zkušenost. Havíři nasazení do akce jsou přízrační, utrpení v nemocnici děsivé