Poslední recenze (27)
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Je až neuvěřitelné, jak se člověk může tak rychle zamilovat do filmu! Jsem ohromen, dojat, beze slov.. snad pouze dodám, že we can be heroes, just for one day!
Určitě, možná (2008)
Moc příjemná romantická komedie. Hlavně žádná kýčovka, proto se mi tak líbí. Skvěle zvolené sympatické obsazení. Abigail je prostě úžasná! Určitě, no..MOŽNÁ vás i dojme!
Jeskyně zapomenutých snů (2010)
Dost slabý dokument o něčem tak úžasném! Z dokumentu se v podstatě dozvíte jen který kůň či bizon byl namalován první, že ten lev je samec protože má šourek, a jeden z tvůrců maleb měl křivý malíček! Jinak film obsahuje nic neříkající až nudné úvahy vědců, archeologů a historiků umění. Navíc, koho zajímá, že ten vědec s příšernou angličtinou před tím dělal v cirkuse? Hra americké hymny na píšťalku byla taky perlička, o maníkovy co hledá jeskyně čichem nemluvě.. Dodatek v podobě bílých krokodýlů jsem jakože neviděl! Mě, jakožto obdivovatele pravěkého umění, však ani tak neštve nepovedené zpracování dokumentu, spíše jak fakt, že se do té jeskyně nikdy na živo nepodívám! Pche!
Poslední deníček (1)
Život je krásný, že mám pravdu..?
Georgette aneb zavírejte ty dveře je strašný průvan..!!!