Poslední recenze (37)
Policie Hvar (2024) (seriál)
Chemie mezi hlavními postavami prostě fungovala perfektně, pozitivně laděný krimi z dovolenkového prostředí. Hodnocení seriálu není moc pozitivní, ale já jsem si seriál moc užil, super letní oddychovka! Si zabil kámo je banger!!
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Neměl jsem velké očekávaní, ale pohádka za mě povedená, hezké herecké obsazení a zajímavý příběh!
Wonka (2023)
Zaznamenal jsem dosti kritiku na tiktoku, kde všichni dehinestují Wonku, že se to nedá srovnávat s Karlíkem atd. Úplně nechápu takový hejt, protože já jsem si užil každou minutu filmu, krásny, láskavý a zároveň napínavý a poučný film. Za mě jeden z top filmů roku společně s Bodem obnovy.
Poslední deníček (1)
Ahoj
Ahoj