Recenze (35)
Lůno (2010)
Všichni tu mluví o Evě Green, která je úžasná, ale já se na to dívala kvůli Mattovi. Chtěla jsem ho vidět jinak než jedenáctého Doktora z Doctora Who a musím říct, že to bylo zvláštní. But in a good way - Matt válí.
Coldplay: Live 2012 (2012) (koncert)
Nejkrásnější věc, kterou jsem kdy viděla v kině a díky Bohu můžu říct, že je to zároveň i nekrásnější věc, co jsem kdy zažila. (Coldplay, Praha, Eden, 16. září 2012)
Za svitu měsíce (2007) (seriál)
Ať žije Mick St. John. Kam se na něj hrabe Edward Cullen :D
RocknRolla (2008)
Důvod, proč jsem se na tohle vůbec dívala má jméno - The Subways. I když tam byli jenom na chvilku. Jinak jsem se během filmu docela zasmála a líbila se mi hudba, ale to je tak všechno.
Nevinnost (2011)
Shlédnuto při příležitosti promítání Kinematografu Bratří Čadíků v Lanškrouně. Na český film, které nemám ráda, docela dobrý, myslela jsem, že bude hůř. Nijak mě to nenadchlo a ani neurazilo. Divákovi to ale zanechalo spoustu nezopdovězených otázek, což se mi ovšem nelíbilo: Co bylo s rodinou potom, proč se pan doktor nebránil ... Ale tři hvězdičky si to zaslouží.
Temný rytíř povstal (2012)
Po prvním shlédnutí tři hvězdičky. Nemůžu dát víc, prostě nemůžu, i když bych částečně chtěla. Herci jsou totiž skvělí, efekty jsou skvělé, všechno je to velkolepé ... A právě to je to, možná až moc velkolepé a přehnané.
Doctor Who (1963) (seriál)
Pro začátek dávám pět hvězdiček. Než se prokoušu celým seriálem, bude to chvilku trvat a pak svoje hodnocení možná upravím. Myslím ale, že to nebude potřeba :)
Dobrodružství Sarah Jane (2007) (seriál)
Je strašně zvláštní sledovat seriál, u kterého víte, že představitelka hlavní hrdinky už nežije. Že už nebudou žádné další díly. Už nic. Nic. Jak řekl Doctor: "Goodbye, my Sarah Jane." RIP Elisabeth Sladen.
Jezero 2 (2007) (TV film)
Vzhledem k tomu, že to tady má 21% jsem asi divná, protože já se u toho bavila :)
Transformers 3 (2011)
Lepší než díl druhý, ale přesto tomu víc jak 3* nedám. Herecké výkony za moc nestojí, stopáž je nekonečná (a zbytečně) a scénář taky nic moc. Na druhou stranu v kině jsem se nenudila díky těm všem efektům a akčním scénám. Takže 2* jsou za efekty a 1* za North Star od U2, která tam zazní hned dvakrát ...