Recenze (82)
Mrtví mladí detektivové (2024) (seriál)
Svěží nápad. Těším se na další řadu. :)
Černá zmije - Černá zmije II (1986) (série)
O poznání lepší než první série. 😁
Jedeme na teambuilding (2023)
Strašná blbost, ale fakt jsem se zasmál. 😁
Zelenáč (2018) (seriál)
Vážně se bavím, bál jsem se, že postupem času začne kvalita klesat, ale stále se celkem daří ji udržet. Za mě rozhodně super seriál.
Na nože (2019)
Skvělá detektivka! Po konci druhé třetiny už poměrně předvídatelná, ale i tak skvělá.
Meg 2: Příkop (2023)
😂
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Not great, not terrible. Něco mezi filmem a dokumentem.
Tajný zákop (2023)
😂
Asterix a Obelix: Říše středu (2023)
Slabé obsazení, kostýmy jak z armády spásy, které nikomu nepadnou, slabý příběh a dílo dokonal dabing. Suchánek ještě dejme tomu (s jedním zacpaným uchem), ale Kohák? Brrr.
Jan Žižka (2022)
V podstatě romantickej film o ženský se Stockholmskym syndromem. Kde vidíme prakticky jen krásy českých lesů a nečekaně často podvodní scény. Konec Cristovaovy postavy byl ňam ňam. Kdyby film byl víc jako jeho posledních 15 vteřin, bylo by to mnohem lepší. Nicméně koukat se na to dá.