Recenze (340)
Příběh (2018)
Škoda toho zvláštního konce.
American Horror Story - Návštěva (2018) (epizoda)
POZOR SPOILER!!! What the hell was that shit... Tohle kdyby Satan viděl, ten by se posral. Celý díl věnovat fanatikům z nějakýho sklepa, který Majkla dovedou k Blbýmu a blbějšímu z nějaký debilní parodie, co mu pod kilem koksu zachráněj tu čubku tím, že ji robonaklonujou. To jako really?
Pátrání (2018)
Překvapení roku a jeden z výborně fungujících snímků. Napínavé, dramatické, emocionální.
Slepá posedlost (2016)
Předvídatelný a tisíckrát ohraný děj odehráný na oko úplnými amatéry. Fakt zoufalost.
American Horror Story - Zázračné dítě (2018) (epizoda)
Škoda té zvláštně zfilmované zkoušky, tam díl přišel o velký potenciál. A ten song od bílé? Wtf? Nejslabší díl poslední série, ale vůbec neztrácím naději. Tohle je s první sérií zatím nejsilnější série.
Slunovrat (2008)
Klasický průměr. Nenadchne, neurazí, ale je fajn to vidět.
První očista (2018)
Tvl, mě to úplně dostalo. Snad nejlepší očista zatím! :)
Děsivé dědictví (2018)
To je přesně ten typ filmu, kde nevíte, jestli máte dat odpad nebo čtyři hvězdy. Hele, tak troch oboje. Ale spíš ty 4. Hlavně díky za něco nového. Já už tesknu po dobrém hororovém díle.
Sestra (2018)
Na tento film jsem se opravdu dlouho těšila, nicméně přišlo jen obrovské zklamání...
American Horror Story - Konec (2018) (epizoda)
První díl nové série jasně dokazuje, že tohle bude skvost...