Recenze (5)
Green Lantern (2011)
Dobrá akce, dobrej soundtrack, má to spád ale děj je o ničem. Film je pěkně vyrobenej. Mojí mámě se to nelíbilo i přesto, že má ráda ski-fi. 50 %
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Jednoznačně nejlepší film co jsem kdy viděl. Moje láska se každým rokem stupňuje. 100 %
Plump Fiction (1997)
Panebože to je sračka.
Noc hrůzy (2011)
Ze začátku jsem byl napnutej, jak se to všechno vyvine, nicméně nebyl důvod. Opravdu mě bavil Colin Farrel, ale to nestačí. 35%
Kmotr (1972)
V tomhle filmu je hezky vidět jak někdo tak mocný a bohatý, jako je sám don rodiny Corleonových, prožívá nepřilíš šťastný život. I přesto, že mu všichni lížou z ruky, jeho život je spíše o nepříjemných rozhodování o osudu druhých, občas i velmi blízkých osob. Zajímavé mi přišlo, jak jsou italští mafiáni oddaní. Trochu mi to připomnělo středověk. Někdo zradí krále a hned hlavu ztratí. Odpuštění se v tomto filmu příliš nedočkáme a ani ho nechceme. + výborné herecké výkony Branda a Pacina 95%