Recenze (42)
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Nejsprostější seriál, který jsem kdy viděl :D Hlavní protagonisté jsou totálně ujetí, mají drzou mluvu a Nathan? Tomu to snad kouká i z očí. Vojíždí v kostýmu Santa Klause těhotnou puberťačku na chodbě, rozšlapává placentu v domnění že jde o vetřelce, masturbuje v rakvi a má zálibu ve starých kobrách. Takže totální ujeťárna, u který se člověk "nařeže".
Poslední Mohykán (1992)
Tento film podle nejslavnějšího románu spisovatele Jamese Coopera, je mým jedním z nejoblíbenějších filmů vůbec. Jeho atmosféra diváka strhne od začátku až do konce. Herecké obsazení je prostě perfektní, obzvlášť Eric Schweig jako Uncas. Musím pochválit výborný soundtrack, který filmu dodává na dramatičnosti.
Tanec s vlky (1990)
Překrásný dramatický western, ve kterém divák najde vše co k němu patří. Přemýšlivého, sympatického hrdinu, indiány, rozlehlé prérie, koně, bizony a spousty dalších věcí. Podbarveno výtečnou hudbou a silnou atmosférou. Costnerovi role opravdu sedla, vždy pro mne bude Tím co tančí s vlky!
Hlavně nezávazně (2011)
Nevím, ale mě osobně se to poměrně líbilo. Neměl jsem ani slabou chvilku, ani jsem nebyl ve stavu nemocných. Nejspíše to bylo jako něco z mého života, malá chvilka, pár podobností. Pěkná romantická komedie.
Divoká nevinnost (2001)
Tedy..ufff..Krásné, své a jedinečné!
Last Night (2010)
V manželství není ani tak nejhorší nevěra, jako ztráta lásky.
Ďábel (2010)
Tento film mne nenadchnul, nezajímavý herci, děj ani hudba. Už vidím jak si na sebe ďábel "obleče" starou bábu.
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Seriál, na který jsem po večerech v práci koukal. A mohu říci bavil jsem se.
Kat (2004)
Nuda, nuda. Nejslabší "komiksák"...ten se ani k cecku nedostane, jak je slabý již od začátku. Jane mne docela baví, viz. Pavučina snů, Mlha, ale tady? Nepřesvědčivé! A ta scéna s nanukem?
Božský Evan (2007)
Ze začátku jsem se poměrně dost smál, pak jsem se už jen culil a nakonec šklebil... Efekty pěkné, tempo ucházející. Taková odpolední oddechovka. Slabé 3*