Recenze (37)
Panika v městečku (2002) (seriál)
Neni přece třeba ve všem nutně hledat smysl... Stačí si jen užít tu skvělou, i když absurdní zábavu.
Svět hledá superhrdinu! (2006) (pořad)
Spoustu filmů, seriálů a pořadů dovedu nebrat příliš vážně, ale tohle fakt ne. Jeden labilní trapák za druhym tam!
Vřískot 4 (2011)
1* za snad nejoriginálnější hororovej začátek hororu, jakej jsem viděl. 2.* za překvapivě dobrý herce a sympatický postavy (některých mi bylo i líto!). 3.* za boření snad všech klišé s těmahle vyvražďovačkama spjatých. 4.* za dost nepředvídatelnej vývoj. A 5.* prostě za to, že jsem se skvěle bavil! :) Ovšem -1 * za ty pseudo-poselství nynější společnosti o nebezpečí internetu a sociálních sítí. Takže celkem 4*! :)
Strážci - Watchmen (2009)
Netradiční komiksová podívaná, která přináší spíš poselství než akční zážitky + skvěle propracovaný charaktery postav! A i ta stopáž byla akorát :)
Tajemství (2006)
Film Tajemství = né moc pěkně zfilmovaná kniha Tajemství. ALE! V tomto případě hodnotím pouze obsah, ne formu a ten rozhodně "odpadový" není. A hlavně... Ať si říká, kdo chce, co chce, tajemství prostě funguje!
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Zvláštní... Zdá se mi, že ti, co knihu nečetli, hodnotí film mizerně. Ti, co knihu četli, hodnotí vysoko. Čím to? Já knihu četl a film je natočený skvěle! Že prý nuda? Ani omylem! První polovina knihy byla mnohem "nudnější", respektive méně akční než film. Já z kina odcházel nadšený!
Kick-Ass (2010)
Brutální akční nářez, kterej má všechno, co má správej akčňák mít! ... Jenže tenhle má ještě něco navíc. Nadsázku a nadhled nade všema těma husťáckýma husťárnama, dojemný chvilky, vtipný momenty a opravdovej příběh + skvělá hudba snad ve všech scénách! Můj žebříček nej filmů se zas trochu zaktualizoval :)
Kdo přežije (2000) (pořad)
Neviděl jsem sice úplně všechny série, ale moje hodnocení by sebehorší série nezměnila. Některé řady jsou horší/nudnější (Nicaragua), některé (jako třeba Micronesie) zas mají nepopsatelnou atmésféru, napětí a hlavně soutěžící!!! :) S kvalitou jednotlivých řad je to prostě různý, ale jako celek pro mě Survivor nemá konkurenci a ta 22., právě se vysílající řada, to jen potvrzuje :) Moji nejoblíbenější soutěžící: Parvati, Cirie, Sephenie, Elisabeth (Austrálie), Sierra, Jonathan, Ami (Vanuatu), Courtney (Čína), atd. atd. atd... :) V každý řadě se najde někdo.
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Nejdřív jsem si říkal... Zase takovej ten americkej vypravěčskej film o milý a trochu zvláštní holce a o klukovi, co ji nechápe. Ach jo... Jako bychom to už neviděli tolikrát. Jenže pak jsem si řekl... No a co? Sice tak nějak průměrný herci, ale ta holka s tim dědou byli fakt bezvadný. (I když ta holka byla na svůj věk nějak moc moudrá :)) A vůbec... Taková gnoseologie docela :) A to mě baví vždycky :)
Moulin Rouge (2001)
Nejkrásnější filmový "kýč", jaký jsem viděl! Skvělý Ewan McGregor, ještě lepší Nicole Kidman a ta hudba!!! Na konci jsem musel zamáčknout slzu, resp. slzy, ale ty se fakt zamačkat nedaly :)