Recenze (374)
Ať žijí duchové! (1977)
Krásná pohádka/komedie určena dětskému publiku. Sovák je vyloženě skvělej, jako vždy, ale i děti v čele s Leontýnkou to zvládají parádně. Písničky jsou velmi chytlavé.
Pomáda (1978)
Legendární komediální muzikální snímek s absolutně skvělým Travoltou. Film, ze kterého se stal již kult a jeho písničky jsou světoznámé. Výborně zpracované a trhlé. Choreografii a hudbě se nedá nic vytknout.
Kdopak to mluví (1989)
Upřímně, ta čtvrtá hvězdička je zřejmě za geniální dabing Ivana Trojana. Ten je parádní. Jinak celkem povedená netradiční komedie. Travolta a Alley jsou skvělá dvojice.
The Day the Earth Stopped Masturbating (2012)
Povedená pitomost, fakt jsem se zasmál.
Goalissimo (2007) (pořad)
Sestřihy fotbalových zápasů ze zahraničních lig. Mrzí jen absence licence Premier League.
Takešiho hrad (1986) (pořad)
Neviděl jsem vše, ale u některých "výkonů" jsem se vyloženě bavil.
Slunce, seno, erotika (1991)
Se sérií Slunce, seno to šlo od desíti k pěti. Nebo spíš od pěti ke třem. A nebo ještě lépe převedeme-li na mé hodnocení od třech k jedné.
Slunce, seno a pár facek (1989)
Kvalita druhého dílu šla oproti prvnímu ještě níže. Ale i zde jsou scény, které v paměti zůstanou.
Slunce, seno, jahody (1983)
Z celé série určitě nejlepší, v moři českých komedií však podprůměr.
Partička (2011) (pořad)
Není to Whose Line Is It Anyway, ani nemůže být, to je jedinečný pořad. Ale česká verze mi protivná nepřišla, naopak. Některé scénky jsou skvěle povedené, některé hodně slabší, ale celkový dojem je dobrý. Bavím se. Nejlepší ze čtveřice je Ondra Sokol.