Recenze (370)
(Ne)obyčejný kluk (2017)
Trochu moc přeslazená Holywoodská sračička. Ale dalo se na to dívat
Mandy - Kult pomsty (2018)
Začátek byl podivný, ale od druhé poloviny se to rozjelo a bylo to ještě podivnější. Rozmáčknutí hlavy ,to se povedlo !
Vadí nevadí (2018)
Docela jsem se zasmál
Tiché místo (2018)
Po dlouhé době originální napínavý ski fi horrorys. Silné scénky, supr herci.
Hráči se smrtí (2017)
Jednu za tu srandu
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Osmé Star Wars vás určitě zaskočí a to vícero krát, dá se dobře říct, že některé se vám budou líbit, jiné vám přijdou hloupé , hrající na city,a pak najednou nic. Mám ještě jednu větu,kterou bych to rád shrnul. Princezna Leia je Marry Poppins a Superman v jedné osobě, největší zvrat!
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Ne ne, tohle moc nefunguje.
Ztracen v džungli (2017)
Povedený survival filmek s kupodivu dobrým Radcliffem a tím z Kroniky.
Liga spravedlnosti (2017)
No ještě šílenější chujovina než Batman vs. Superman nebo Sebevražedný oddíl. Nedivil bych se, kdyby za rok oznamovali restart DC Universe.
Dunkerk (2017)
Asi nejnudnější Nolan ... Poslední filmy za moc nestojí.