Poslední recenze (38)
Divnosvět (2022)
Tak tohle Don Hall totálně podelal. Po úspěšné Velké šestce a Ryana a drak, které jsou krásné a můžu je s dětmi vidět neustále je tohle propad o 100%. Neříkám že vizuálně je to špatný, ale měli dát na plakát LBGTQ. To bych na to své dítě nikdy nevzal. Upřímně tohle byl opravdu omyl, který mi ukázal, že musím být opatrný s výběrem. Dnešní doba je opravdu šílená a nikdy jsem si nemyslel že budu řešit na které pohádky se moje dítě bude koukat.
Wonka (2023)
Celkem jsem se bál. Ale možná že je to dobře pač jsem si to užil. Písně nejsou tak chytlavé jak s Deepem, ale děti to rozhejbalo tak super. Veliké překvapení.
Leo (2023)
Leo mě hodně bavil a po dlouhlé době jsem se upřímně zasmál. Bylo to hezké a i pro děti celkem poučné. Netflix překvapil. Dabing se taky hodně povedl ale v originálu byl mnohem lepší. Sandlerovi to opravdo sedlo tohle je jeho styl, moc super animák.