Poslední recenze (155)
Terminátor: Příběh Sáry Connorové (2008) (seriál)
Po X letech musim rict, že to, co se plodí až na výjimky dneska, je tohle jeste supr. Zajimava myslenka, skvela Summer Glau a priběh k zamyšlení
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
S těma zpomalenejma closeupama už to je fakt přibuzlá degenerační podívaná. Rádoby drsná podívaná je 16 minut lemovaná kosou a obilím, 10 minut oheň, 20 minut nebe tvl, co to kurva má bejt? Tak když na to nemám prachy, natáhnu to na poli jo? Já netvrdim, že to je hrozný, ale tyhle věci dělají z Bčkový vykrádačky snajdra samotnýho sharknado 5, ale ve vážnym stylu. To je fakt sračka. Chudáci frajeři z VfX, když to někdo ve finále viděl. Mraky práce hozený do popelnic
Fallout (2024) (seriál)
Hned po Silu nejlepší serial za poslední roky. Jako faloutista (čtyřka) jsem moc rád, že se dostal příběh 31-33 na scénu a podle endu bude v druhý serii zase jinej šeltr. Což je za mě OK, protože teoreticky je to seriál na 20 serií a v těch hovnech co se dneska točej je tohle zlatej grál. Jedinej ten holkopán tam bejt nemusel.