Poslední recenze (42)
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
Dílů s vatou je od druhé série přítomno víc než aby to zvládlo držet mou pozornost 4 série, ale je to takové povinné doplnění "základního sci-fi vzdělání".
Sebevražedný oddíl (2016)
Soundtrack byl plny ohranych hitu, co herec to jina uroven schopnosti, neoriginalni dej, americky konec... i pres to vse jsem se velmi bavil.
Skins (2007) (seriál)
První dvě série (ač jim chvíli trvalo než vtáhly) jsou za **** ale další jsou jako jiný seriál, který jsem neměl sílu sledovat.