Recenze (39)
Nene (2022)
Mnoho čekání na nic
Terrifier (2011)
Když chceme rychle vytvořit hororovou postavu, tak vezmeme cokoli a necháme to posednout démonem, nebo ďáblem. Není to moc laciný? Jako nápad s klaunem asi super, ale jak už tu někdo psal, občas to působí až trapně, ALE! Víceméně všechno tu stojí na Artovi, protože příběh (ani náznak) nečekejte a pokud máte jen chuť vypnout hlavu a chvilku koukat na jeho gore kousky, tak směle do toho. Postavy jsou tak zajímavý, že nejzajímavější je to, co s nima klaun provede, ale to co je zajímavý, tak jsou kulisy. Věřím, že pro některé to bude nejlepší horor všech dob, ale nějak jsem pořád čekal kdy se to rozjede a pak byl konec. Moc by mě zajímalo, jak by to vypadalo, kdyby se potkal Joker a Art. Ikdyž jsem to tu spíš pohanil, tak mi Art utkvěl v paměti a pravděpodobně byl účel toto a ne stvořit celovečerní biják.
Jeepers Creepers 2 (2003)
Vole, když jsem si pustil jedničku, tak jsem myslel že to je pičovina, ale tohle, to je vyloženě vtipostrofa. V jedničce bylo aspoň to auto, trochu budování atmosféry a když už Creeper vidět byl, tak aspoň naháněl strach a člověk moc nevěděl do od něj čekat. Tady to vypadá jak upgradovanej nasranej cowboy, co seknul fotbalovej (nebo co to bylo za sport, asi to neni podstatný) tým. Ten příběh s otcem a pomstou mohl být taky líp udělanej. Třeba si představte, jak vysílačky odposlouchávající otec odposlechne něco, co ho zavede ke Creeperovi a v tom by se tam jen připletl ten autobus s těma děckama. Mohl si je dát jen jako takovou jednohubku, ale to by bylo třeba na půl hoďky a někdo by musel najmout lidi, co by napsali nějaký smysluplný scénář. Tohle tak maximálně poplivání značky Jeepers Creepers a jendičce to nesahá ani po kotníky.
Hop (2011)
To je ale πčovina
Zabiják (2023)
Klasika, jak se podle úvodních monologů a dialogů dozvídáme, že nás hrdina je asi pravděpodobně nějaký nájemný zabiják (woooow, vlastně je to i v názvu) a pravděpodobně špička v oboru, co nikdy nemine, tak tu máme scénu, kde může asi 4x střílet relativně v klidu a ani mě snad nepřekvapilo, když se striptérka pohnula a už jen vidíme sekuriťáky, jak zatáhnou rolety a cíl je pryč. Následně začne příběh, kdy zase sledujeme, jak se mu teda nepovedlo splnit zakázku a samozřejmě někdo, kdo si to objednal, tak má problém. 2x jsem na to koukal, 2x jsem u toho usnul a to ještě v tý stejný části, čili dávám 3*, hlavně proto že mám rád Fassbendera a něco to do sebe má, ale bohužel klasicky Netflix, mnoho povyku pro nic.
Morbius (2022)
Tak co to je? Vzali nejslabšího Jokera a udělali z něj marveláckýho Batmana. Tragédie
Slzy slunce (2003)
Jo pro Monicu bych taky otočil vrtulník
Velká čínská zeď (2016)
Hmm, necelá hodina a nenašel jsem nic, co by mě tam mohlo bavit. Taková slátanina s Matem Dementem a Pedrem Packalem no. Nerozumim proč mají ty barevný uniformy, asi zase nějaká propagace lgbt, nebo nevim. Strašná kravina
Resident Evil: Raccoon City (2021)
Takže policejní oddělení Racoon City je asi jen sedm lidí a pokud ti pět odletí ve vrtulníku hledat kohosi kdesi v opuštěném sídle, tak máš při zombieapokalypse celkem trouble. Mám z toho spíš Silent Hill mood, ale třeba to byl záměr. Obsazení jednotlivých rolí je asi zbytečný kolentovat (blonďatej amím je černovlasej ind, neříkám, že by mě to uráželo, ale vzhledem k odehraným hrám jsem měl chvilku zmatek, koho že to tam hraje a asi až po hodině přijal fakt, že ikonickou blond ofinu prostě neuvidim). Milu Jovovich to nepřekoná, teda pokud nejste ročník 2010+, pak se z toho vycákáte, ale ještě dldatečně, CGI Resident Evilu 1 z 2002 lepší, než zde. Tohle je prostě na Netflix.
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Koukal jsem na to 3x. Měl jsem pocit, že jsem někde ztratil kousek příběhu. Vesměs se nic moc neděje, jendička byla našlapaná hláškama a zvratama, tady jsem viděl max jednu scénu ohledně prdání, kde to končí rozjebanýma klóšťatama a ti je vše. Koukat na dementa, co se mění na vodního člověka, špekouna s vývodem bokem a někoho, kdo se omezuje kvůli frajerce, co ho pak odkopne někde na shitparty, twl to je jak pátek na Stodolí.