Recenze (5)
Temné patro (2008)
Hned od začátku mi bylo jasné, že shlédnu minimálně polovinu. Samozřejmě kvůli Emily (Dominique McElligott). Lordi a duchové trapní jako pak i celý závěr, ale prostředí, ve kterém se to vše odehrává bylo fantastické. Film mi připomněl i oblíbený Triangle, za který je ta třetí hvězdička. Neříkám, že to bylo dobře strávených 80 minut, ale vzhledem ke konkurenci jsem si mohl vybrat i větší blbost.
Grotesque (2009)
Pro mě je tento film opravdu povedeným dílem. Nabízí takřka všechno co jsem očekával. Hlavní "hrdinka" byla k nakousnutí a líbil se mi i přehnaný, spíš groteskní závěr.
Díky za každé nové ráno (1994)
Kvalitní podívaná, která stojí za to...
Jak vycvičit draka (2010)
Shlédnutí nějakého toho animáku jsem se už nějakou dobu vyhýbal, ale rozhodnout se pro tenhle snímek byla výborná volba. Dreamworks přišel sice s docela předvídatelným příběhem, ale i přesto dokázal vzbudit emoce, které jsem u doposud viděných animáků nezažil. Doprovázeno skvělou hudbou se tohle dílo řadí mezi nejlepší filmové počiny.
Stan Helsing (2009)
Nuda, slátanina a minimum vtipů. Jedna hvězdička za Ring of fire od Johnnyho Cashe.