Recenze (16)
The Stoning of Soraya M. (2008)
Islám nejmladším a nejvíce vyznávaným náboženstvím.. Tě bůh.
Micimutr (2011)
Nejhorší "pohádka" všech dob!!! Největší hnus a odpad na druhou!! Dejdar se hodí jenom do tohodle... Vkus opravdu výbornej.. Jen tak dál.. Splácanej a vyplácanej humus!!!!!!!!!
ZERO: Vyšetřování 11. září (2008)
Nejhorší věcí je, že oficiální verzi stále věří obrovské množství lidí..
EZO.TV (2009) (pořad)
Tak tohle je fakt bomba!! Nejlepší je Vlastík Plamínek a jeho štěně tak asi tak...) a dále v hlavních rolích Aleš Fajx a jeho 3,2,1, šmitec:D a jako Stenley a rozhovor s koulema:D..Jinak další příběhy na youtube:) vřele doporučuju:)
Sex 100+1 (2007)
Tak tohle snad je jediná rádoby "komedie", kterou jsem ani nechtěla dokoukat. Odpad!!! Odporný vtípky u kterých se nejde ani pousmát!
Ženy pro měny (2004)
To je neuvěřitelný!! Se člověk nachechtá!!!
Genoa: Red Zone (2002)
Hustý!! Barma v jiiném podání..smutný
Barmský videožurnál (2008)
Hlavně se nevzdát!!!
Tanec s vlky (1990)
Krásný, dojemný...Škoda, že to takhle dopadlo.Mohli jsme mít vskutku panenský ráj.
Zátoka (2009)
Po tomto dokumentu mám brutální vztek! Jak někdo může být tak lhostejný! A jak vůbec někdo může vykonávat toto řemeslo.. Jak takový člověk může ze sebe smýt tolik krve a jít v klidu spát. Jak může v takové rodině probíhat konverzace na úrovni:" Jak bylo v práci??" "Jo v pohodě dneska jsem jich oddělal 2000!" Zmrdi..