Recenze (803)
Zákon přitažlivosti (2004)
Nemám nic proti takovým filmům, ale základ je, že musí být vtipné. Tohle je plochá, nevtipná nuda.
Mistrovský plán (2011)
Docela zajímavý námět, dobrý průběh, ale dost uspěchaný závěr.
Poldové a nemluvně - Dort (2020) (epizoda)
Dobrý projekt. Zatím že 4 dílů asi pro mne nejslabší, ale to neznamená, že špatný. Více se řešily osobní roviny, než nějaký případ.
Falešná hra (2000)
Pohádka o tom, jak Otloukánek zvítězil nad zlem a nenávistí. Taková to byla docela nuda, a ten nastavovaný konec... Už to vidět nemusím, i když Charlize v erotické scéně...
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Zajímavé a neotřelé. Bavil jsem se.
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Není to, a ani nemá být, komedie k zamyšlení. Je to prostě film, kde můžete vypnout mozek a nechat se bavit hláškami, které jsou ve filmu v podstatě v každém rozhovoru. Pravda je, že po chvíli už jsem byl z těch hlášek trošku unavený, pár hlášek bylo vykrádeni z otřepaných vtipů, ale pořád jich bylo dost nových a já se skvěle bavil.
Next (2007)
V pohodě sci-fi thriller, když vypnete hlavu.
Úžasný den (2006) (TV film)
Pátek odpoledne a musel jsem se trošku nutit to dodívat... Vše tak nějak šablonovité... Režie, kamera, hudba, herci... Až na konec ve scénáři. Po celém nudném průběhu, uhoupán podprůměrnosti k apatii se to trošičku spravilo v závěru. Bohužel až cca posledních 20 min má trošku drajv. Škoda.
Profesionál (2001)
50% Kdo pro pánajána nadaboval Segala? Zněl jak Willson z Kutila Tima...
Samotáři (2000)
Po 20ti letech se dá říct, že se tento film stal klasikou. Pro sebe ten film řadím do kvarteta spolu s Knoflikáři, Jedna ruka netleská a Příběhy obyčejného šílenství.