Oblíbené seriály (10)
Útěk z vězení (2005)
Hrdinové (2006)
Invaze (2005)
Pokoj č. 10 (2006)
paradna lahodka,len skoda ze to vsetko ubehlo tak rychlo a div sa svete koniec.
Dr. House (2004)
Simpsonovi (1989)
Byl jednou jeden... život (1987)
Akta X (1993)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Californication (2007)
super serial,ktory sa sice v druhej serii trochu zvrhol,ale ajtak ma velmi vysoku uroven.ma vsetko co by serial takehoto typu mal mat. 9/10