Poslední recenze (9)
Přízrak (2017)
Svatá prostoto...
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Většinu pokračování ikonických filmů z osmdesátek hrozně dlouho odkládám v předtuše zklamání. Ačkoliv je to o poznání lepší film než to peklo z roku 2016 je to hrozně nevyrovnaný a jako celek to beru jako jenohubku co neurazí, ale stojí za zapomenutí. Podle ČSFD jde o žánr Dobrodružný / Sci-Fi / Fantasy / Komedie / Drama. Bohužel je to přesně takový slepenec a ani v jednom ohledu to neobstojí. Zvlášť komediální prvky jsou místy hrozně toporný a šustí papírem (dojde i na vyprávění vtipů - jako WTF?!). Scénáristická snaha o propojení s prvním dílem a jeho protagonisty mi připomínala pocity z pokračování Sněženky a machři. A pamatujete, jak jsme tehdy bojovali z Gozerem... Víš co máš říct Rayi. Prostě ani náznak snahy o nějakou originalitu a autorství, vyvrcholení filmu je jak přes kopírák, nemluvě o soundtracku. slabých 60% (pro zajímavost: po letech jsem se znovu podíval na první díl (prvně v originále - možná chyba) a musím přiznat, že už to zdaleka není taková pecka, jako když mi bylo nějakých náct let a viděl to poprvé v kině.
Geostorm: Globální nebezpečí (2017)
Nejhorší áčkový katastrofický film EVER! O pořádný stupeň níže než druhý Den Nezávislosti. Jen škoda toho Eda Harrise... P.S. hodnocení uživatele verbal je docela pěkné odkopání se, cha cha...