Poslední recenze (31)
Batman (2022)
V polovině filmu jsem byl připraven vypnout a dát "Odpad". Nevypnul jsem, nedal jsem. Druhá polovina je úplně jiný film a ačkoli to není Nolan, nakonec jsem úplně ztraceného večera nelitoval. Pokud jste vydrželi první polovinu, užijte si i tu druhou.
Síla psa (2021)
Brokeback mountain 2. Člověk asi musí být akademik, aby v tom našel... cokoli co stojí za ten čas.
Případ Sloane (2016)
Naprosto. Kulervoucí. Totálně. Úžasné. Ještě jednou, prosím!!!