Poslední recenze (31)
Genialita zla: Skutečný příběh nejďábelštější bankovní loupeže v Americe (2018) (seriál)
Najbizarnejší prípad vraždy a ozbrojenej lúpeže snáď v histórii USA. Dokument zrozumiteľne odhaľuje pozadie celého príbehu a jeho hlavných aktérov. Kto bol tzv. mastermind a bol muž s bombou pripevnenou na krku obeťou alebo spolupáchateľom? Na tieto otázky Evil Genius odpovie bez emócií, bez prehnaného hollywoodskeho spracovania a je to tak dobre. Na rozdiel od ostatných Netflixových krimi dokumentov nedochádza k žiadnemu Aha momentu ani veľkému prekvapeniu či rozuzleniu na záver. To však nie je vysloveným negatívom dokumentu. Skôr to pre mňa pridáva na jeho dôveryhodnosti tým, že sa na silu nesnaží o senzáciu.
Derren Brown: Pushed to the Edge (2016) (pořad)
Tak čo, postrčili by ste? Táto epizóda ako mnohé ostatné pokusy Derrena Browna by podľa mňa viac ako o tom, či skúšaný subjekt fakt nič netušil, mala byť o zamyslení sa nad tým ako veľmi spoločenská poslušnosť môže mať kritické následky. Ale o tom sú vlastne všetky experimenty DB. Takže ani tento nesklamal no ani extrémne nenadchol. Poznatok, ktorý si z toho odnášam je, že nemôžem s istotou povedať čo by som v danom momente urobil ja.
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Peaky Blinders pre mňa predstavuje dokonalosť. Tento žáner, toto prostredie, títo herci proste vytvorili úžasnú zmes, na ktorej nejde nebyť závislý. Soundtrack Red Right Hand síce bol použitý u viacerých filmoch či seriáloch ale do PB sedí ako riť na šerbeľ. Zhnusenie vytvárajúci Birmingham, vynikajúce dialógy a dej, ktorý ma vždy udrží v napätí minimálne počas celého trvania časti, často aj dlhšie. Superlatív na túto sériu nie je dosť.